- Základní údaje
- Kategorie: Spolupráce
- By prof. Ing. David Tuček, Ph.D.
- Zobrazení: 34
Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně patří k předním českým institucím zaměřeným na ekonomii, management a průmyslové inženýrství.
Číst dál: FaME UTB: centrum inovací, vzdělávání a spolupráce s praxí
- Základní údaje
- Kategorie: Spolupráce
- By prof. Ing. David Tuček, Ph.D.
- Zobrazení: 109
Inspirace z praxe: Manažer roku a cesta k partnerství
- Základní údaje
- Kategorie: Spolupráce
- By prof. Ing. David Tuček, Ph.D.
- Zobrazení: 45
Jak dále rozvíjet znalosti našich studentů a současně posilovat konkurenceschopnost firem, s nimiž spolupracujeme?
Číst dál: FaME UTB ve Zlíně: excelence ve vzdělávání a partner inovací pro firmy i společnost
- Základní údaje
- Kategorie: Spolupráce
- By prof. Ing. David Tuček, Ph.D.
- Zobrazení: 37
Zásadní inovací ve spolupráci fakulty s firmami je účast v mezinárodním projektu EDIH II – DIGIMAT (Flexible Manufacturing Systems Using Artificial Intelligence), realizovaném v rámci programu Digital Europe a výzvy DIGITAL-2025-EDIH-EU-EEA-08-CONSOLIDATION.
- Základní údaje
- Kategorie: Spolupráce
- By prof. Ing. David Tuček, Ph.D.
- Zobrazení: 484
V rámci firemního vzdělávání nabízimě ucelnou skupinu kurzů nazvanou jako Akademie Business Manažera.
- Základní údaje
- Kategorie: Vzdělávání
- By CAEV
- Zobrazení: 35
Chcete vést lidi s větší jistotou, dělat informovaná rozhodnutí a porozumět moderním firemním procesům? Fakulta managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně otevírá prakticky zaměřený vzdělávací program, který propojuje zkušenosti z praxe s moderními metodami řízení.
Číst dál: Rozvíjejte své manažerské schopnosti s novým vzdělávacím programem na FaME UTB
- Základní údaje
- Kategorie: Vzdělávání
- By prof. Ing. David Tuček, Ph.D.
- Zobrazení: 363
Cílem školení je na praktických ukázkách vysvětlit principy ergonomie pro operátory
- Základní údaje
- Kategorie: Vzdělávání
- By doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
- Zobrazení: 357
Marketing je velmi rychle se rozvíjejícím oborem s rozmanitým výběrem možností, jak oslovit, získat a zejména udržet zákazníky.
Číst dál: Nové marketingové trendy a jejich využití v podnikatelské praxi
- Základní údaje
- Kategorie: Poradenská a konzultační činnost
- By CAEV
- Zobrazení: 133
Hlavním cílem projektu je sledování vývoje a změn v oblasti české a evropské legislativy spolu s problematikou technické normalizace a jejich dopadu na povinnosti organizací a jednotlivých pracovníků.